czwartek, 31 maja 2012

Life's Journey

Witam Was ponownie Kochani!
Dziś mam troszkę luźniejszy dzień,ale tylko troszkę,żeby nie było że się obijam ;)
Miałam więc trochę czasu na wysłanie aplikacji do paru CT.Dostałam zaproszenia do współpracy z dwoma,mam nadzieję,że uda mi się dostać do jeszcze jednego teamu Theresy tworzącej  jako Simple Girl Scrap.Theresa tworzy wspaniałe kity,w których się zakochałam-no cudowne są!zajrzyjcie na Jej bloga :)
.
Dziś jest premiera najnowszego zestawu niesamowicie zdolnej osoby jaką jest Renne z ForeverJoy Designs.To jest właśnie jeden z zespołów do którego miałam przyjemność dołączyć.


"Where'er life's journey takes you, 

Be it land or sea or sky, 

May you find success beside you, 

And a friend always nearby."


Tym cytatem  Renne doskonale opisała swój zestaw. 

"Life's Journey" w kolorach iście podróżniczych,doskonale współgrających,pełen świetnych elementów i papierów.Nic tylko zasiąść i opisywać podróże zwykłe,dalekie jak i te życiowe.Dołączcie do nas ;)




i moja praca,która została wyróżniona w GSO za co dziękuję Dida1357 -thanks Hun :*


W wolnej chwili ponownie użyję tego zestawu do stworzenia jakiejś pamiątki,bo jest naprawdę meeega!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz